Välkommen som gäst på Sälenfjällens GK! Här erbjuds riktig fjällgolf 500 meter över havet, med vackra vyer och gemytlig stämning. Den kuperade banan startar vid klubbhuset och slingrar sig sedan upp bland myrar och älgmarker.

NY PRISLISTA PRESENTARAS UNDER APRIL

Greenfee

I vår prislista hittar du samtliga greenfeepriser. Som medlem i en annan klubb i Dalarna gäller Dalagreenfee, med 25% rabatt på ordinarie pris. I prislistan hittar du också priser för Pay & Play.

Pay & Play – Golf för alla!

På tisdagar bjuder vi in alla att spela golf, även du som vanligtvis inte spelar eller är medlem i någon golfklubb. Priset är vanlig greenfee + 100 kr för 18 hål, och vanlig greenfee + 50 kr för 9 hål.

nimble_asset_salenfjallens-gk-spela-golf-fjallen_1500x1000
Green bollkorg
nimble_asset_spela-golf-salenfjallens-gk

Hyr vagn eller golfbil

Du som golfspelare på Sälenfjällens GK har möjlighet att hyra vagn eller golfbil under din runda. Kontakta oss på 0280-206 70 eller info@salenfjallensgk.se för att förboka! Kansli och golfshop är öppet mån-sön 9-16. Här hittar du vår prislista för golfbil och golfvagn.

Sälen på sommaren

När hjortronblommorna slår ut på myrarna och fjället står i full grönska är det en upplevelse att vara i Sälen. På sommaren bjuds man på ett fantastiskt lugn där man själv kan välja tempo, till skillnad mot den lite mer hektiska vinterperioden. På sommaren finns också mycket att göra i Sälen och gott om både boende och restauranger som gör golfresan komplett. Besök gärna salen.se för information och utbud.