Golfmedlemskap 2020

Nu är det hög tid att förnya eller teckna nytt golfmedlemskap för säsongen 2020!

Sugen på golfsäsong? Det är i alla fall vi, och steg nummer ett i förberedelserna är att göra klart med sommarens golfmedlemskap hos oss på Sälenfjällens GK. Priset för golfmedlemskap 2020 är 1 700 kr för vuxen och 750 kr för ungdom.

1 600 kr av avgiften är spelrättsavgift vilket gör att du kan använda hela det beloppet som friskvårdsavdrag.

Familjemedlemskap – nytt för 2020

Från och med säsongen 2020 kan du teckna vårt förmånliga familjemedlemskap för 4 000 kr. I erbjudandet ingår fullvärdigt medlemskap för två vuxna och hemmavarande barn/ungdom upp till 18 år. Teckna här!

Medlemskap med förmåner

Vårt medlemskap innebär inte bara spel på vår 18-hålsbana alla dagar i veckan. Det innebär också möjligheten till friskvårdsbidrag på hela 94% av den totala medlemsavgiften (1 600 kr), Dalagreenfee och rabatterad hyra på golfbilar.

nimble_asset_salenfjallens-gk-golfbana_fairway

Varför just Sälenfjällens GK?

Anledningarna att bli medlem i Sälenfjällens Golfklubb är många. Utöver de förmåner vi redan skrivit om får du möjligheten att vara med i en familjär klubb med lugnt tempo och ofta väldigt korta väntetider – om ens några. Den kuperade terrängen är inte bara en häftig upplevelse för nybörjare utan också rolig utmaning för den mer rutinerade golfspelaren.

På 500 meters höjd får du en vacker utsikt ut över Sälenfjällen och en fantastisk naturupplevelse. Banan är en 18-hålsbana i fjäll- och skogsmiljö där du får navigera mellan tallskogar, myrar och porlande fjällbäckar.

Bor du på annan ort? Inga problem. Sälen är ett av Sveriges största turistområden och har högkvalitativa boenden och restauranger öppet året runt.

Välkommen till Sälenfjällens Golfklubb!