Bli medlem i Sälenfjällens GK och få fritt tillträde till vår vackra 18-hålsbana och andra fina förmåner.

Medlemskapstyper 2024

• Fullvärdig medlem 1
    • FRITT spel – 3 800 kr
  • Fullvärdig medlem 2
    • MINDRE spel – 2 400 kr (6 st. rundor, sedan dalagreefee)
  • Fullvärdig medlem 3
    • Dubbla medlemskap, FRITT spel – 3 000 kr (avser dem med huvudmedlemskap i annan klubb med även medlem i Sälenfjällens GK)
  • Juniorer
    • FRITT spel – 900 kr

Köpevillkor

Läs mer här (pdf) >

Förmåner

• Som medlem i Sälenfjällens GK har du tillgång till “Dalagreenfee” på de flesta av Dalarnas golfbanor samt rabatt på:
    • Elverums GK: 80 kr rabatt på greenfee under vardagar och 100 kr rabatt på greenfee under helger.
    • Trysil GK: 100 kr rabatt på greenfee under vardagar.
  • Medlemskapet kan nyttjas som en skattefri personalvårdsförmån (gäller spelrättsavgiften, såväl som greenfee, lektioner & range).
  • Du har en lättillgänglig fjällgolfbana med vacker utsikt över Sälenfjällen.
  • Sällan har vi långa väntetider och du kan enkelt hålla ditt eget önskade tempo i en trevlig atmosfär.
  • Du får hyra våra golfbilar till ett reducerat pris.
  • Erbjudande till alla medlemmar från vår partner Flügger färg. När du ska renovera får du som medlem i Sälenfjällens Golfklubb minst 20% rabatt på färg, tapet och verktyg. Det fina är att klubben årligen får tillbaka 5% av det alla medlemmarna handlar för, Winn – Winn! Så in och handla hos Maria i butiken i Sälen. Tack Flügger Färg!
Så här blir du medlem:

1. Fyll i formuläret och tryck på 'Skicka'. Om du inte har ett golf-ID sedan tidigare skriver du istället ditt personnummer.

2. Betala in medlemsavgiften till bankgiro 5839-6748 eller swisha till 123 106 52 59 för snabbast hantering. Märk betalningen med ditt namn och golf-ID eller personnummer.

3. Inom fem arbetsdagar aktiverar vi ditt medlemskap.

Behöver du vägledning? Mejla oss på info@salenfjallensgk.se så hjälper vi till!

Betala med Swish
Betala via Bankgiro