Hela banan öppnar 9 juni

Äntligen!

Tack vare lite tur med vädret och en fantastisk insats av våra banarbetare Klas, Mattias, Henrik och Vincent har vi nu nöjet att meddela att vi på tisdag öppnar banan fullt ut med sommargreener.

Det känns jätteroligt att få sätta igång på riktigt, speciellt nu när intresset för golf är så stort. Tony hälsar att banan är bokningsbar mellan kl. 8-19 och nytt för i år är att man kan betala sin greenfee online. Självklart är du som vanligt välkommen in i kansliet som är öppet dagligen kl. 9–16. Tänk på att även medlemmar måste boka sina rundor. Detta är viktigt då vi rapporterar statistik över hur många medlemmar som spelar på banan. Bokar gör du enklast på här eller via appen ”Min Golf”.

Emil, som är vårt senaste tillskott i personalstyrkan och som kommer att ansvara för vårt café, meddelar att fram till den 15 juni har vi ett lite lättare cafésortiment att erbjuda våra gäster för att därefter dra igång med fullt utbud.

Städdag
Vi tänkte köra ytterligare en städdag den 16 juni kl. 17-20 för att göra riktigt fint inför Midsommar. Detta gäller i första hand våra medlemmar men alla är så klart välkomna att hjälpa till. Som avslutning på städdagen tänkte Emil bjuda på en provsmakning av årets sommarmeny. Hann du inte vara med på den obligatoriska städdagen får du så klart räkna den här i stället. Mejla oss på info@salenfjallensgk.se om du vill vara med och hur många som kommer.

Vinn presentkort på Dormy för 10 000:-
Var med i vår värvningstävling och tävla om ett presentkort på Dormy för 10 000:-. Reglerna är enkla. Värva en ny medlem som inte varit medlem under 2019 i Sälenfjällens GK (och inte redan tecknat medlemskap för 2020). Skicka ett mail till info@salenfjallensgk.se när du värvat en medlem inklusive bådas golf-id. När vi ser att medlemskapet är betalt registrerar vi detta som en värvad medlem i ditt namn. Tävlingen håller på till den 14 juni och vinnaren presenteras på Midsommargolfen.

Varmt välkomna!
//Tony, Emil, Klas, Henrik, Vincent och Styrelsen