Nyhet: Familjemedlemskap

Låt oss presentera en härlig nyhet för alla golfande familjer! Från och med 2020 kan du teckna vårt förmånliga familjemedlemskap på Sälenfjällens GK för 4 000 kr. I erbjudandet ingår ett fullvärdigt medlemskap för två vuxna och ett hemmavarande barn upp till 18 år.

Medlem hos Sälenfjällens GK

Som fullvärdig medlem spelar du inte bara fritt på vår 18-hålsbana alla dagar i veckan, du får också ta del av andra fina förmåner. Våra medlemmar har tillgång till “Dalagreenfee” på de flesta av Dalarnas golfbanor. Du har en lättillgänglig fjällgolfbana med vacker utsikt över Sälenfjällen. Sällan har vi långa väntetider och du kan enkelt hålla ditt eget önskade tempo i en trevlig atmosfär. Du får även hyra våra golfbilar till ett reducerat pris.

Bli familjemedlem