Sälenfjällens Golfklubb söker medarbetare till reception och café

Reception är det första golfspelaren möter när hen ska ut och spela och i caféet fyller man på energi före, under eller efter golfrundan. Vi är kända för våra goda räkmackor, andra matiga mackor och lättare lunchrätter. Kaffe med gott bröd därtill har vi också. Caféet har fullständiga rättigheter. Teamet som arbetar ska se till att våra gäster och medlemmar får en upplevelse och ett bemötande de gärna vill återkomma till. Till er hjälp finns ett antal volontärer för att få helheten att fungera.

Till café och kansli behöver vi en ansvarig som jobbar under perioden maj till en vecka in i oktober. I arbetsuppgifterna ingår förutom det operativa arbetet bland annat planering, inköp och arbetsledning. Sen behöver vi ytterligare två medarbetare som arbetar i café och kansli.

Du som visar intresse för någon av dessa tjänster måste vara minst 18 år då alkohollagen kräver detta för utskänkning av alkoholhaltiga drycker.

Egenskaper – stresstålig, helhetssyn, datavana, flexibel, självgående, serviceminded. Du får gärna spela golf men det är inget krav. Erfarenhet från liknande arbeten är meriterande men inget krav.

Tjänst

Ansvarig reception & café / 27 maj – 5 oktober

Reception och café 1 / 21 juni – 31 augusti

Reception och café 2 / 1 juli – 10 augusti

Reception och café extra / 6 dagar/månad juni, augusti och september

Välkommen med din ansökan!

Tycker du att någon av tjänsterna låter intressant är du välkommen att skicka din ansökan till info@salenfjallensgk.se

Lön enligt överenskommelse och vi följer naturligtvis lagar och regler kring anställningarna.

Har du frågor eller vill veta mer om någon av tjänsterna är du välkommen att kontakta Eva Königsson 070-320 04 53 – Reception & café

Om Sälenfjällens Golfklubb

Sälenfjällens Golfklubb grundades 1983 och har sedan dess varit en populär sommaraktivitet i norra Europas största fjällturismområde. På 500 meters höjd ges fantastiska vyer som gör att tiden mellan slagen blir ett äventyr i sig.

Golfbanan är en komplett anläggning med driving range, träningsgreen, golfshop, omklädningsrum, kansli, café och uthyrning av golfbilar och vagnar. Här välkomnas du av en lugn och trivsam atmosfär i äkta fjällnatur, med roliga och kuperade utmaningar. Banans 18 hål är av fjäll- och skogskaraktär.